Gyurma kiírja

Személyes életérzés, masszív egotrip, önostorozás, önsajnálat, önimádat. A tumblrön röviden, a blog.hu-n hosszan.

Friss topikok

  • Gyurma Pappa: Citrom: véletlenül kimoderáltalak, de azért nincs több, mert elfáradtam, egyelőre. Lesz, ígérem. (2010.12.22. 12:03) Mindig van remény
  • simonp1: Nagyon jó! Egy dolgot tennék hozzá: az egyén bizonytalanságának közösségi oldása átmeneti (lehet)... (2010.02.25. 11:28) Kalandozásaim a posztmodernbe
  • Ricsman - HóStrucc: Így-így! Plusz éljen az internet, az a csodás! :) (2010.01.09. 02:57) Urbánus lét szépségei
  • Ricsman - HóStrucc: Még jó Pécsiközgázosként, amikor Pécs megnyerte én is örültem. Aztán rálátva a dolgokra, egyre kev... (2010.01.09. 02:46) Pécs, Széchenyi tér, szánalom

Pécs, Széchenyi tér, szánalom

2010.01.08. 21:32 Gyurma Pappa

Egyszerűen félelmetes, hogy a város vezetés mit meg nem enged magának. Teljesen komolytalan ez így. Csak azért, hogy valami érdekes legyen, és lehessen Szilveszterezni, meg koncertezni. Vicc.

Az, hogy nincs kiszintezve a kö borítás, meg az, hogy nem minden van ott, és néhány dolog hiányzik, az egyszerűen nem igaz: abszolút nincs kész, teljesen szar az egész, és a járókelők szét fogják cseszni az egész teret, mindenki arra mászkál, és a kifugázatlan térkövek nem maradnak meg örökre.

Nem az a gond, hogy nem megy téleg a szökőkűt, de nincs is kész. Nem az a gond, hogy nem nőnek a fák, el sincsenek ültetve. Vicc. Vicc. Vicc.

Cirkuszt a népnek, elhiszem, de nem kell ez így.

 

1 komment

Címkék: vélemény pécs

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurmapappa.blog.hu/api/trackback/id/tr601657753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ricsman - HóStrucc 2010.01.09. 02:46:53

Még jó Pécsiközgázosként, amikor Pécs megnyerte én is örültem. Aztán rálátva a dolgokra, egyre kevésbé, de még akkor is azt mondtam, hogy na azért visszanézek 2010ben, megnézni milyen lett. Mostanra úgy vagyok vele, hogy én szégyellem magam Pécs helyett és nem is akarom tudni mi-mekkora beégés esedékes ott idén... :\
süti beállítások módosítása