Gyurma kiírja

Személyes életérzés, masszív egotrip, önostorozás, önsajnálat, önimádat. A tumblrön röviden, a blog.hu-n hosszan.

Friss topikok

  • Gyurma Pappa: Citrom: véletlenül kimoderáltalak, de azért nincs több, mert elfáradtam, egyelőre. Lesz, ígérem. (2010.12.22. 12:03) Mindig van remény
  • simonp1: Nagyon jó! Egy dolgot tennék hozzá: az egyén bizonytalanságának közösségi oldása átmeneti (lehet)... (2010.02.25. 11:28) Kalandozásaim a posztmodernbe
  • Ricsman - HóStrucc: Így-így! Plusz éljen az internet, az a csodás! :) (2010.01.09. 02:57) Urbánus lét szépségei
  • Ricsman - HóStrucc: Még jó Pécsiközgázosként, amikor Pécs megnyerte én is örültem. Aztán rálátva a dolgokra, egyre kev... (2010.01.09. 02:46) Pécs, Széchenyi tér, szánalom

Urbánus lét szépségei

2010.01.08. 21:03 Gyurma Pappa

 

Kezdjük ott, hogy kijelentem: urbánus vagyok. City boy. Városi szamuráj. Utcai smash mouth harcos. Ez egy életforma: betonon kívül szédülök, a természetet a NatGeo képeken vagyok hajlandó nézegetni, de azok közül is jobban feldobnak a new york-i felhőkarcolós cuccok. Autóval járok mindenhova, ami kicsi, mondhatjuk, hogy női, a kutyám kistermetű, és nem akar sokat futni. Semi-metroszexuális vagyok (a lábam nem borotválom, na), szeretek vásárolgatni, illetve a csajomat elkísérni a ákkádba’. A kávé alapélelmiszer, inkább felvágottat nem veszek, csak a fekete koffein bomba legyen otthon. Sznob vagyok.

És ez így van jól. Romantikus a természetről ábrándozni, és környezetvédőnek, meg zöldnek, meg mindenfélének mondani magunkat, de ne már… Nézzünk magunkba: attól, hogy szelektíven gyűjtjük a hulladékot, meg lekapcsoljuk a villanyt, ha nem vagyunk otthon, nem vagyunk környezetvédők, csak racionálisak: homo oeconomicus. A fához kötözöd magad, akkor meg feltűnési viszketegséged van. Aki 21 éves kora előtt nem lázad, az nem is ember. Aki 25 év fölött is lázad, az nem normális. Konzervatív fordulat. Kell is az.

Ismerjük el, mind hasonlóak vagyunk. Urbánusok, city boyok/girlök. Változtatni akarsz? Változtass. Irány a természet, bontsd le a házad, költözz az erdőbe. Én maradok.

U.I.: a maci azért van ott mert aranyos. :) Minden posztban macik vannak, és maradnak is. Bírom a medvéket :)

Posted on Thursday, November 12, 2009.

1 komment

Címkék: én ars poetica

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurmapappa.blog.hu/api/trackback/id/tr51657675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ricsman - HóStrucc 2010.01.09. 02:57:09

Így-így! Plusz éljen az internet, az a csodás! :)
süti beállítások módosítása