Gyurma kiírja

Személyes életérzés, masszív egotrip, önostorozás, önsajnálat, önimádat. A tumblrön röviden, a blog.hu-n hosszan.

Friss topikok

  • Gyurma Pappa: Citrom: véletlenül kimoderáltalak, de azért nincs több, mert elfáradtam, egyelőre. Lesz, ígérem. (2010.12.22. 12:03) Mindig van remény
  • simonp1: Nagyon jó! Egy dolgot tennék hozzá: az egyén bizonytalanságának közösségi oldása átmeneti (lehet)... (2010.02.25. 11:28) Kalandozásaim a posztmodernbe
  • Ricsman - HóStrucc: Így-így! Plusz éljen az internet, az a csodás! :) (2010.01.09. 02:57) Urbánus lét szépségei
  • Ricsman - HóStrucc: Még jó Pécsiközgázosként, amikor Pécs megnyerte én is örültem. Aztán rálátva a dolgokra, egyre kev... (2010.01.09. 02:46) Pécs, Széchenyi tér, szánalom

Nem volt kedvem írni

2011.04.13. 14:05 Gyurma Pappa

Ennyi. Nem akarom jobban megmagyarázni, nem volt kedvem írni. Nem is nagyon volt miről, illetve amiről lett volna, arról nem akartam írni. Összességében, úgy általában nem akartam írni.

A korábbi bejegyzések nagy részben terápiás célból születettek, és év eleje óta nem volt szükségem terápiára, mert kimondottan boldog vagyok. Érdekes párhuzam, hogy a magánéletem egyre jobb, közben a melóban egyre több a stressz, valahogy úgy érzem, hogy ennek a kettőnek így kell lennie.

Sokat beszélgetek az élet nagy dolgairól ebben a vonatkozásban az egyik, (mondjuk így, nincs jobb szavam most rá) befutott barátommal, aki épp azt ecsetelte, hogy egy idő után, amikor megjön a szakmai siker, eltunyulsz, és ez az élet minden területén meglátszik. Na, én a fordítottját nyomom: folyamatosan baromi nagy nyomás van rajtam a munkában, de így jobban értékelem a magánéletemet, és ettől boldogabb vagyok. Közben pasi/barát/pár kategóriából előléptem vőlegénnyé, és ettől még jobban érezem magam.

Aztán apróságok: pl. sikerült életem egyik legjobb koncertjén megjelenni, és meghallgatni a Megadeth-Slayer kombót. Ütött, nagyot. Nem másodsorban kiderült, hogy faterom szülinapján lesz Motörhead koncert a Szigeten. Na ezen már majdnem sírtam. Találtam kikapcsolódást az MMORPG-ben, elég keveset pókerezek mostanában, de azért néha játszogatok még.

Egyelőre ennyi. Talán, mondom talán, megint elkezdek írni, de ehhez tényleg kell, hogy legyen mit írnom.

 

Szólj hozzá!

Címkék: én ars poetica

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurmapappa.blog.hu/api/trackback/id/tr862822985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása