Megirigyeltem a c:c-t, és én is csináltam egy top10-et, a saját legmeghatározóbb sorozataimről, az elmúló évtizedből. Nem sorrend, csak 10 cím.
- Lost
- Californication
- How I Met Your Mother?
- Weeds
- Big Bang Theory
- The Shield
- Dexter
- House
- Maffiózók
- Friday Night Lights
Posted on Wednesday, December 30, 2009.